NATURIST

Ai diabet…?Ai incercat si remedii naturale?

Diabetul este una dintre cele mai grave boli cronice, care din pacate atinge toate categoriile de varsta si pentru care nu exista tratament de vindecare, ci doar medicamente care sunt  necesare sa tina sub control evolutia bolii. desigur ca regimul in diabet este esential pentru stoparea evolutiei bolii, respectarea drastica a unui regim alimentar in diabet nu este o simpla recomandare, ci o componenta de baza a terapiei impotriva diabetului. In fond, diabetul este o boala  aparuta  nu doar din predispozitia genetica, ci si de dezechilibre ale metabolismului, cauzate de alimentatia nesanatoasa, combinata cu stil de viata dezordonat, sedentarism si consum excesiv de alimente hipercalorice si cu un continut mare zahar.

Un prim sfat ar fi evitarea pe cat posibil a folosirii preparatelor din comert,incearca sa iti gatesti acasa mai tot ce iti place sa consumi.Chiar daca e moda asta cu “produsele bio” e bine sa nu tii cont de ea …sigur nimeni nu detine controlul asupra sarii si zaharului din aceste produse mai bine decat tine.

Desigur ca regimul tau alimentar e obligatoriu bazat in mare parte pe legume si fructe proaspate .

In continuare o sa iti vorbesc despre cateva fructe si legume ce sunt recomandate prin compozitia lor pentru regimul tau alimentar.

VARZA:Are un indice glicemic scazut mult sub 10 este recomandata pentru diabetul zaharat.Este una din cele mai bogate surse naturale de vitamina C si K.

PERE: Acest fruct zemos se gaseste pe glob in peste 5000 de varietati ,este considerat fructul minune pentru diabetici.Este bogata in potasiu si fibre si totusi saraca in carbohidrati,taiata felii si amestecata cu spanac este exact remediul rapid cand simti ca te-a luat foamea.Desigur unele dintre ele contin si zahar in cantitati mici ,asta inseamna ca nu trebuie sa faci exces.Mananca pere in cantitati mici.

FRUCTE DE PADURE:Specialisti sustin ca fructele mici si colorate ce le gasim in paduce exemplu capsuni,mure afine,etc,sunt foarte bogate in antioxidanti ,vitamine si fibre dar cu un continut mic de carbohidrati.Asa ca va recomand cu caldura un mic dejun cu capsuni si mure.

FASOLEA: S-a dovedit alaturi de fasolea neagra sau linte ca aduce beneficii asupra starii de sanatate a diabeticului continand pune grasimi si un ridicat nivel de proteine de inalta calitate.Iti da o stare de satietate si asta te ajuta.

De asemenea se recomanda consumul de cereale integrale fulgi de ovaz, de grau, orez brun, paine graham,fiind  bogate in fibre si iti ofera senzatie de satietate pentru mai mult timp.

 

admin

Adauga un Comentariu

Apasa aici pentru a comenta